Tuesday, January 18, 2011

TEAM MALAYSIA TERJAH UKM!!!!

trkejut?
jgn trkejut..
tergamam?
usah trgamam,,
tapi nie la kenyataannya!!


esok..brsamaan ari rabu...19 JAN 2011..
5 org player malaysia akan trun ke ukm
yg dibarisi oleh rata-ratanya player Selangor..
nie muka-muka player yg dtg
gua perkenalkan... JENG3..


Nama : Mohd Safiq Rahim



Posisi : AM/DM
Style : Playmaker
Umur: 24 tahun
Kelab : Selangor
 (captain pasukan negara utk kejohanan AFC Suzuki Cup)


Nama : Mohd Safee Mohd Sali



Posisi : Striker
Style : target man
Umur : 27 tahun
Kelab : Selangor (buat masa skrg)

Nama : Mohd Amirul Hadi Zainal



Posisi : AM/ RW/RM
Style  : Dribble
Umur : 25 tahun
Kelab : Selangor

Nama : Mohd Razman Roslan



Posisi : Pertahanan Awam (hehehe)
Style : Defense minded
Umur : 28 tahun
Kelab : Selangor


Nama : Mohd Asrarudin Putra Omar


Posisi : LB / RB
Style : Pulls wide left
Umur : 23 tahun

Kelab : Selangor
(maaf hanya gambo skandal je dijumpai hehe)

5 player diatas ini akan datang untuk sesi otograf dan juga sesi bergambar di PUSANIKA UKM pada pukul 12 TGH HARI....

untuk asrarudin..tiada rekod gambo dilaporkan hanya dijumpai adalah aktiviti skandalisme beliau..(nie keje beliau ptot longgar ltut time piala suzuki..ciss)
sungguh ku x sngkaaa...
die kacau janda aku
NATE!
nie kata-kata dari MAK CIK JANDA :




“Sehingga sekarang, saya dan dia hanya berkawan. Saya seronok berkawan dengannya sebab dia budak baik dan ‘stailo’. Bila saya tiada teman untuk keluar, dia selalu temankan saya menonton wayang dan bersiar-siar.”

sementara itu dilaporkan safiq rahim mendapat tawaran dari salah satu kelab indonesia. beliau dilaporkan menolak tawaran tersebut kerana x brminat untuk join team sana tetapi lbey prefer mewakili Selangor dalam Malaysian Super League.nie kata2 beliau

"emangnya ada apaan sih gue join team sana..upahnya ribuan rupiah aja..baek gue reject n stay sama team gue"  (sori ye teman2..koknya google traslate bikin problem ja)



S. Kunalan, Amar Rohidan, badrul bakhtiar dan rakan2 sepasukan lain malaysia yang lain dilaporkan tidak dapat menghadirkan diri kerana masing-masing sekarang tengah sibuk mencari skandalisme untuk mnyaingi pasangan kembarilsme malaysia dan juga asrarudin...


sekian....laporan dari bilik aku..tettttt

p/s : S. Kunalan tgh ngorat kareena kapoor..

6 comments:

say- O said...

kalau dia bawak rozita che wan, baru aku pi.

hiruma89 said...

mantap siot...suma lyn celeb ja hahaha

ddYanie said...

huwwaaa...xsempat jumpa..lokman, tlg amik sign diorg tuk aku weh..>_<

silencer principal said...

hahahah...boleh la g kalu rajen sok kat pusan :P

hiruma89 said...

dd..hahaha..aku pon xtw ley dpt sain ke x..ak nak pic je haha

ahmedkings said...

aku dapt tangkap gambar ngan safiq rahim!!