Sunday, January 23, 2011

EPL : Keputusan Perlawanan Tumpuan

Aston Villa1 - 0Manchester City
  • Bent 18’







Aston Villa yang mempunyai player bernilai purata hanya 5-20 juta euro telah mengalahkan Manchseter City yang mempunyai player bernilai purata 30-40 juta euro. Bola itu bulat. Kadang2 kat bawah liga,dan kadang2 kat atas liga. Ketika Aston Villa dipegang oleh O'neill, Villa memang sebuah kelab yang agak digeruni oleh team Big Four. Stadium Villa Park sememangnya adalah stadium keramat mereka suatu ketika dahulu. Dan hari ini,mereka telah membuktikannya sekali lagi.

Darren Bent yang baru sahaja dibeli daripada Sunderland telah menunjukkan kenapa kelab besar sepatutnya beli dia, dan kenapa Capello Si Bangang iaitu coach England sepatutnya list kan nama dia dalam skuad England. Dengan Ashley Young playmaker, Agbonlahor yang laju Sub Striker, Bent tak ada masalah untuk perform di Villa.

Honestly, Villa boleh menjadi seperti Tottenham semula seperti yang mereka lakukan satu ketika dahulu. Tapi, Houllier mesti pandai guna pemain seperti yang dilakukan oleh O'neill. (Houllier pnh pegang Liverpool. So,no wonder la die coaching pn macam..................)

1 comment:

say- O said...

semalam city attack memang style. cuma tak gol je.