Monday, May 30, 2011

INI BEBAL



Semua manusia di muka bumi dah tahu yang Barca menang CL season ni. Kalahkan team Freemason England. Sampai teketaq2 tangan Ferguson the red face (and hands too) menahan amarah kerana ke-incompetence nya team Freemason Syaitan Merah beliau dibandingkan dengan team Kelate Sepanyol.

Tak mau lah saya ulang balik apa yang jadi dalam match tu. Nanti redundant pulak.

Main story saya hari ini, adalah kebebalan fan2 poseour tak tahu sungguh2. Macam ni.

Pagi2 yang indah ini, saya bukak fb. Main godek2 wall, ada status post kawan saya yang puji Barca power. Ah lojik la kan yang tu? Ok fine. Then ada satu komen terbaik punya kat bawah tu. Ni komen dia,

"messsi messii messii messi...next season barca akn dikalahkn oleh liverpool. muhahahahhaa"

WADDAHELL....?

Kamon la...Liverpool season depan paling hebat pun boleh jadi Juara Kampung Inggeris saja der...mana ada tiket flight nak main Juara Eropah. Ini...terlalu memalukan dan bebal dan bongok untuk dikeluarkan dari mulut seorang fan Liverpool. Saya sebagai fan Liverpool terasa seperti mau salibkan saja brader yang keluarkan kenyataan tu. Dah la brader..kalau aweks memang dimaafkan la jugak sebab aweks normally numb sket bab2 bola ni.

Stress gua. Malu pun ada. Arghhh!! Layan awek ni lah senang!


















Runaway~!!Aku menanti kamu everyday~!!!

2 comments:

Nazrin Saad said...

sarcasm der. sarcasm. as in kata-kata macam ni.

' siapa pun menang UCL ni masih tak dapat lepas rekod liverpool yang menang 5 european cup. oleh itu, liverpool masih on top. '

so, sarcasm.

say- O said...

no, hang tak baca full status post tu. ok, salah aku gak sebab tak explain full. kalau baca ksluruhan, memang dia tak paham pasai bola.