Sunday, May 1, 2011

Hikayat 2 pengurus kelab besar

Setelah proposal aku yang bertajuk "Pengetua,buat la entri baru" ditolak mentah2 oleh pengetua disebabkan pengetua busy dengan exam pertengahan tahun yang akan tiba, nampaknya aku sebagai cikgu praktikal terpaksa buat entri untuk game malam ni T.T




Ok,tak payah cakap banyak. Malas nak cakap pasal player,sebab player hanya ikut cakap pengurus yang menentukan taktik. Tapi yang pasti, memang tak akan ada taktik negatif. Man U perlukan point untuk menang title EPL cepat,dan Arsenal perlukan point jugak untuk menamatkan season dengan bermaruah. Tengok muka2 pengurus ni,mana satu agaknya muka diorang malam ni.

Adakah Wenger akan muka camni?




dan akhirnya menjadi ni....




atau..muka camni?




Adakah Ferguson pulak akan muka camni?




dan akhirnya menjadi begini..




atau..gembira seperti seorang atok mendapat cucu shemale macam ni?




Nantikan jawapannya malam ini.

p/s : Game tak akan boring macam El Grand Classico : Real Madrid lawan Barca,ahahaha.

2 comments:

say- O said...

hahahahahh!!!

aku makin malas dow~~nape ni!!

HBO said...

sbb semangat bola ko tlh digantikan dgn semnagat memasak kt rumah kan? aku paham..aku paham...ahahaha