Tuesday, March 15, 2011

Preview Champion League United vs Marseille

Kubu kuat United, Old Trafford akan menyaksikan kedatangan team Marseille ke bumi Manchester kalau di tempat away hari tu United main sikit macam bangang serba tak kena dan good job to Marseille kerana defended very well. Dalam dilemma Ferguson harus menyampai sesuatu kerana kali ni ramai pemain yang sedang off form dan ada yang sedang nampaknya baru nak naik dan pemilihan untuk game Marseille sememangnya penting untuk Ferguson.

Kalau aku taktik yang aku harap Ferguson pakai ialah taktik ini yang sangat aku idamkan sekarang dan aku rasa Fergie takkan pakai taktik ini.

                                                                          VAN DER SAR

RAFAEL                                SMALLING                        VIDIC                                EVRA


                                              SCHOLES                   FLETCHER

VALENCIA                                             NANI                                                       FABIO

                                                                     ROONEY

SUB : KUCZACK, OSHEA, GIBSON, CARRICK, GIGGS, BERBATOV, HERNANDEZ

Taktik ni style sebab aku harap Nani dapat mainkan peranan as Free Man kat tengah as Playmaker. Jarang Nani dapat main tengah dan gelecek tapi alangkah baiknya kalau dia diberikan posisi itu. Why Fabio insted Giggs. Sebab pace untuk first half penting. Agak2 lawan dah lembik second half baru masuk Giggs untuk tambah passing dan creative. Dan second half more to play counter against Marseille so time ni la patut Hernandez pair ngan Rooney bila Giggs dah masuk. Fabio dan Valencia boleh la kot kuar. Nani ambil kanan Giggs amik kiri :)

No comments: