Sunday, January 16, 2011

Rahsia Sukses Team Malaysia!!!

29 Disember 2010 adalah  tarikh keramat untuk Mlysia dalam kancah bola sepak dunia walaupun area dia kat asia tenggara (PON boley~~)
Mlysia brjaya menggondol piala suzuki yg didambakan selama penantian 14 tahun yg lampau..aku rs x prlu la aku explain mcm datuk hasbullah awang tu...
kowng sndri pon tw psl bnda nie kn


tp korng tw x rhsia kemenangan mlysia?
tw x?
......................
........................
diam mknanya xtw..
setelah ak lakukan analisis selama berminggu-minggu
baru ak tw rhsia kejayaan dorng...
sah angpa suma xtw
meh cnie cek bgtw...
haha
nie rhsia diaaaa
tudiaaaaa~!!!

kpd pmpn2 sna jgn blushing2 lak tngok pic nie,,
nie stu skill dlm soccer
kita owg pnggil skill nie---> "CENGKAMAN MAUT DEWATA"
anda x PELIK ke cmna MAMAT nie loloskan diri dari enemy beliau
dengan aplikasi teknik nie la dia mampu loloskan diri
dengan memberi sedikit kesakitan yg UMPHHHH pada enemy beliau
tu pasai dia boley score

sumber dari
Google

3 comments:

Unknown said...

org first komen pon bleh..haha..tahniah,aku sudah ada member baru dalam famili blog!!

nanti aku tolong promotekan blog ko ok!!

p/s welcome to the club..

Anonymous said...

hahaha..gilakkk!!!
baru aku tahu skill 2..*blushing

hiruma89 said...

rozuan..tlong2 la pomot k hehehe
nnt ak pomot ko pnye
ltak je link k hehe