Sunday, January 23, 2011

Kerana Budi Aku Jatuh Hati, Kepadamu Kini, Cinta Bersemi

Hey~!Hey~!Hey~!

Hari ini hari Sabtu. Hari mulia, tapi kurang menarik bagi aku.

Wu~~~Uhuk2~!!!

Liverpool menang 3-0!!! Sape menang? Liverpool!!!

Ape korang tak puas hati aku bising Liverpool menang? Ape korang nak kata kepoh lebih baru menang sekali dalam..entah ke berapa.

Ha memang aku nak bising dan berbangga di sini. Sebab Liverpool bukan selalu menang. Seri pun susah dulu. Ish..

Ok, sebab aku rasa kurang menarik?

Sebab aku tak tengok..

Aku tak dapat nak tengok match tadi!! Arghhh!!!!

Tadi aku sibuk gila. Pukul 8.30 ada teater KDO perform. Pukul 9 malam ada match PES 2011 peringkat quarter final. Dan aku menang. Yeah baby aku menang 3-1. Pakai Liverpool. Tapi opponent aku pakai Barca, dan lain2 pakai Real Madrid, Inter. Tu je. Damn.

Mana ManU? Chelsea? Arsenal?....

City? Tottenham?

Ouch.

Champion di hati, champion di PES

Hahahaha, harapnya dapat lihat lagi match Liverpool menang dengan kacak sepertimana melawan Wolves tadi. Harapnya, abe Torres skor lagi. Harapnya, Abe Meirelles pun skor jugak volley cantik macam tadi. Biar banyak2 volley, boleh lawan Gerrard top ten goal.

Hehehe.

You'll never walk alone.


Ibu jari berganda kepada Torres dan Meirelles!


*hari ni elly tran ha dah tido awal, tak sempat nak mintak dia bagi kata dakwah untuk sini. sabar ye kawan2*

No comments: